Mar 3, 2012

Podseti me sta to bese...mozak


Koliko puta sam cula tu famoznu recenicu: Imas li ti mozga? Cuj, imas li? Pa ima ga, svi ga imamo, naravno. Nepravilno se izrazavamo u pokusaju da nekog okarakterisemo kao prostog, glupog ili mentalno nedovoljno razvijenog. Poenta je u koriscenju mozga. Koliko ga koristis? I na koji nacin. Cak ni ukras ne moze da biti, jer ruzno izgleda...kao jedna smezurana masa koja nekome izaziva i gadjenje. Mislim da se samo neurohirurzima ne gadi jer u protivnom ne bi mogli da rade to sto rade. Ali, ja necu da piskaram o mozgu kao ruznoj masi, vec kao organu koji je veoma bitan u nasim malim zivotima. I onako, po nekim istrazivanjima, koristimo samo 10% a neki i manje. Za delfine, opet ista istrazivanja kazu da su inteligentniji od coveka. No, prica je o ljudskom mozgu.



Mozda malo i pretenciozno, ali mislim da koristim i vise od tih 10% mozga kad uzmem u obzir i svoju podsvest. Mada, to sad i nije tako bitno. Vazno je kako ja taj mozak koristim. Ne znam koja bi lista bila duza - ona gde nabrajam sta ne citam, ne gledam, ne slusam i tome slicno....ili ona druga. 
Ima jedna izreka koja kaze - NIKAD ne reci NIKAD. Uhh, u nekim situacijama ovo nikad jeste stvarno nikad. Al' stvarno. Jednostavno kada me nesto ne zanima, ja se necu ni trositi na to nebitno. Narocito ako su to neke veoma proste i vulgarne teme, ljudi ili tzv. zaglupljujuce emisije, clanci itd. Cak izbegavam i zutu stampu, komentare, jer su vecinom puni "hejta". Ma sve mi to truje dusu, a ja se citavog zivota trudim da ostane sto cistija, negujem je i cuvam od dusmana i djavola. Ne moze moj zeludac da svari neke stvari i to je to. Zao mi bude kada vidim potencijal u coveku a okrenut je negativnostima i glupostima. Jedina moja poruka bi bila - KORSTI SVOJ MOZAK na pametne stvari. Edukuj se, siri svoje vidike.
I kako rece Dr.House - "Vidis, ovo je mozak. Koristi ga."

2 comments:

Dr Zox said...

Pade mi na pamet koju nemam da komentarisem o necemu sto nemam, a u stvari i imam i znam kakav je, ali ne koristim svoj mozak, jel moguce da sam toliku tupav? :)))

saranijagara said...

Citajuci tvoje postove, nisam stekla utisak da ne koristis mozak. Toliko.