Sep 2, 2011

Pitam se...

Ko si ti - slucajni prolaznik u mom zivotu, ili samo prolaznik? Sa nekom konkretnom namerom? Sve to zajedno??? Sta zelis, ocekujes, hoces...od mene? Podsecas me na ostale, ali se i razlikujes od njih. Ne mnogo, jer vi muskarci ste manje-vise na isti kalup. Volela bih da me neko razuveri i pobije tu teoriju, koja nije moja.
Umorna sam od ostavljanja tragova koji ostaju pritajeni neko vreme i mrcvare me. Nemam ja vise snage za to, a necu ni da rasipam i trosim svoju energiju na jos jednog TAKVOG. Znam, procice vreme i "oprace" se i secanje na tebe, ostace samo obrisi tvog bitisanja u mom zivotu. No, to bi bilo jos jedno tracenje mog vremena i mojih emocija. Ne zelim to.
Ne znam zasto bih ti dala sansu? Ubedi me dobrim argumentom, razuveri me da nisam u pravu... ako znas kako i ako mozes. Inace, nemoj mi ici u susret, drzi se pristojnog odstojanja...

No comments: