Nov 14, 2011

14. novembar - 15. put

Sveti Vraci (Kuzma i Damjan) 14. novembar,  za mene, jednu od bilion ljudi, ovaj datum predstavlja moje "drugo rodjenje". U stvari, bolje receno - neko mi je dao drugu sansu... Danas, ja obelezavam 15.godina od tog dana. Svakog 14.novembra ja budem i tuzna i srecna. Naravno, izmesana osecanja su normalna sobzirom da mi se desilo nesto ruzno a ipak sam, eto tu, sa vama, sa porodicom. I eto, pisem ovo. Tuga, uvek izrazenija ovog datuma, danas je podvucena, boldovana. Danas se ugasio jedan zivot. Puf, tek eto, nema ga vise. Jednog trenutka je bio medju nama, sledeceg...tamo negde - medju andjelima. Da li je bilo zapisano tako - tamo gore? Svakim danom sve vise u to verujem, da se svi rodimo i sa tim "drugim datumom".
I ceo dan sam tuzna i srecna...i tako u krug... Al' proci ce i to. Ja nastavljam da zivim jer sam dobila drugu sansu.  A ti, MILOVANE, ces nastaviti i dalje da zivis u mojim uspomenama, mom srcu, mojoj dusi. Hvala ti za sve lepe reci, za vreme, za pomoc... Zemljace, neka ti je laka zemlja i vecna slava.

No comments: