Dec 18, 2011

Ne koliko, već kako

Nije bitno koliko dugo me znaš, već kako me znaš. Koliko ljudi me zapravo poznaje? Jako malo, jer sam samo meni bliskim, otvorila dušu i srce. Samo oni imaju tu privilegiju da mogu reći da me poznaju. Svi ostali znaju one piece of me. I zato, ne sudite i ne dajte sebi za pravo da čak i mislite drugačije. Možda se znamo godinama, ali ni to ne znači ništa. Jer, ako vam nisam dozvolila da provirite u najdublje dubine moje duše, ja sam za vas i dalje jedno X tj. nepoznata. No, to ne znači da nemam poverenja u nikog, da se plašim ili nesto treće. Jednostavno, moram osetiti da se mogu "otvoriti" da pustim da se zaviri u moje "tajne odaje". Moram imati perfektnu komunikaciju (high level). A to znači, da smo sa malo reči ispričali roman, sa par pokreta ceo film...... Kada se duše "prepoznaju" onda se komunicira i pogledom. "Koliko me je ko tražio, toliko me je i otkrio. Koliko me otkrio, toliko me je zaslužio. I dajem sve, tek kada ima ko da sve i ponese..." I baš vi sami, znate kako mene - znate.
A koliko ljudi POZNAJE vas, zapravo ?
 

No comments: