Mar 11, 2012

Ugao posmatranja


Zamislite da je vas zivot nebo koje moze biti tmurno ali i vedro. No, cak i tamnim oblacima prekrivenim, nebo ne mora takvo biti, kako nam se cini. Opet zamislite, da se iza tih oblaka koji ni malo nisu prijatni za posmatranje, krije vedrina, kriju zraci Sunca. Tesko je, znam...
Pokusavala sam, i zato znam da je nekada, skoro pa neizvodljivo. Ali vezbanje, pomaze. I opet, ali ovog puta najsnaznije sto mozete - zamislite da na nebu postoji jedan rajsferslus koji cete otvoriti kad god je nebo sivo, kad kovitlaju crni oblaci. Odzipujte samo jedan delic neba, tek toliko da vidite sta se krije iza tog sivila. Zabljesnuce vas svetlost, vedrina, toplina... Tako malo treba se osetite bolje. Samo par zubaca na zipu da otvorite i svet ce izgledati skroz drugacije. Ucinite to za sebe. Ako ne mozete sami, zatrazite pomoc od prijatelja. Neka on umesto vas povuce taj rajsferslus i pokaze vam da nebo izgleda onako kako vi hocete u odredjenom trenutku. Poenta je iz kog ugla ste ga posmatrali, da li ste pokusali da vidite sta se krije iza oblaka. Videcete, jedan sasvim drugaciji svet...novi dan koji obecava i daje sansu da budete srecniji. Ja sam uspela da vidim na sivom nebu toplinu...
Hvala mojoj divnoj i velikoj M. sto mi siri vidike.

No comments: