Aug 6, 2011

SPECIAL

"Ako želite da budete neko zaista poseban - budite ono što jeste." U čemu se zapravo ogleda posebnost jedne osobe? Po čemu je neka osoba zaslužila da bude kategorisana kao posebna? Da li je svako poseban - na poseban način? Koliko smo svi mi posebni zato što to stvarno jesmo a koliko zato što nas drugi tako doživljavaju?
Ako jednom dobijemo taj epitet, tu etiketu, "taj orden" - ostajemo li zauvek obelećeni kao takvi ili je to promenljivo stanje?
Samo ljudi koji me jako dobro poznaju mene doživljavaju kao SPECIAL PERSON (u pozitivnom smislu). Ja sebe ne doživljavam kao takvu, kao drugačiju osobu od ostale većine, koja tu istu mene vidi nekim trećim očima - bolje reći ČUDNU osobu. I tako od mene jedne "ispadoše" tri (3) mene. Normalna, objektivna ili komplikovana? Možda bih i ja sebi bila čudna da se gledam očima te većine ljudi, koja me skoro pa nikako ne poznaje?!? Možda ne znam sebe da doživim kao posebnu zato što sebe ne vidim tako? Ja gledam svojim očima, čijim bih?
Da li jesam to što jesam i treba li da nastavim to i dalje da budem?
 


WELL, WHO AM I?

No comments: