Jan 28, 2012

Nedovoljno mračna pesma

Koračam teškim koracima,
idem, kuda me noge vode
Hodam tromo i ne znam gde.

Gledam ispred sebe u daljinu,
vidim sve, al' ne vidim ništa.
Nisam daltonista ali sve je sivo...

Svetlost odavno ne vidim,
a nije mi dovoljno mračno
da se totalno ubedačim.

Dok hodam dalje,
bez cilja, želje i volje,
ja ne znam zašto
sam na put krenula.

Ustanem, sednem pa legnem.
Ne opuštam se, na oprezu sam.
Niko me ne prati, niti goni,
ali ja sam kao otkočeni pištolj.

Mogu i da ne prasnem,
a mogu i da opalim.
Ja to sada ne znam,
a ne znaš ni ti.

Jer, nije mi sve crno
da bih ispalila zrno,
to zrno ravnodušnosti.

A davno je bila svetlost
koja me obasjavala celu.

Nekada sam videla svuda crvenu. 
Žuta je bila daleko, u horizontu.
Zelena mi titrlala pred očima
dok me je plava uljuljkivala u mir.

Al' trenutno se ne sećam tih dana
kada sam bila vesela a sama.




P.S. pesma je nastala tokom jednog tamnog ali ne i dovoljno mračnog dana, kao što i u pesmi kažem -
bio je to samo jedan sivi dan.

No comments: