Jan 22, 2012

Svidjas mi se

Neko mi je vise, neko - manje drag. Ti, valjda znas i osecas gde si u mom srcu.



To je prosto-tako. Neko mi se podvukao pod kozu, neko je tu negde, ali nije uspeo da zaviri u neke moje odaje i aktivira onaj osecaj koji su ovi prvi. O ostalima (nebitnim ljudima) koji mi nisu dragi, necu ni govoriti.

Dusa i srce su ti koji mi "govore" ko je koje mesto zauzeo. Ali to ne znaci da ce to tako i ostati. Oni su samo dali sansu, privilegiju i cast da ste tu gde ste trenutno. To je kao da ste na treningu u atletici zauzeli dobru poziciju i sad ste u prednosti u odnosu na ostale takmicare, ali pre trke. Samo, ovde nije rec o takmicenju. Ovde se radi o opravdanju onoga sto vam je dato, tako reci na poklon. Sve je dakle na vama - koji ste se podvukli pod kozu. Sve je u vasim "rukama" i vi cete se opredeliti da li tu ostajete, ili uzmicete i postajete manje dragi. Ja se bas ne pitam nista.

No comments: