Dec 31, 2012

Moji uticajni u 2012. godini

Dragi moji...ova jos uvek 2012. je bila veoma tvitovana sa moje strane a za to ste i vi ovde pomenuti "krivi". Jer, dosta vremena sam provela upravo sa vama u komunikaciji. I svako od vas je ostavio traga na meni. Koliki trag sam ja ostavila na vas, to vi sami znate. Ja sam izdvojila upravo VAS, koji ste obelezili moju 2012. godinu i upravo VI ste moji uticajni twiterasi. Zelela sam ovo da podelim sa vama i da nam svima pozelim jos kvalitetniju komunikaciju i druzenje u Novoj 2013. godini.

@LjiljanaJerinic @tixy011 @StevanStakic @leyakeller @Stela_filozof @SanjarSaMeseca @lolololololla @Lazariques @abursac @ivanadjerdjov @salecz @ivcha_s @BebaDragic @DonMarcoC @NinaSoldier @sasabca @MrsAlled @ViktorPrvi @VladanF @izzetta @VanillaNeedle @MuvsLajkDzeger @Mimica27 @beli0135 @Milan__Nikolic @Neptun_m @CallMeTheFixer @st_pejak @rokalj @DraganaMahdi @ana_karenjina @dolphin627 @princeza_lina @N_Tomic @Jasminak7 @martavukovic @M2aja @Slovna__Greska @_Stasa_s @Rak_Skorpija @shmishmish @fra_mar_joe @stassa_m @popunjen_profil @elenamodesty @WarumB @ComiMici @PojeMario @e_mariner @dakson2 @dondanev @MajaMonn14 @Miss_Floret @cuddlz213 @InesDelic @veki1407 @MarkoGrgosevic @ControlFreakBG @jelena_m_zmaj @darklop @maltese77 @mobilmega @WittyBoy92 @VesticaBezLica 

1 comment:

SanjarSaMeseca said...

Evo nešto skromnije od mene. Iz najsvetlije sobe mog bića ti želim sve najbolje i sve najlepše što se može poželeti osobi kao što si ti u novoj godini. Da zadržiš sav taj entuzijazam i sve osmehe i da budeš srećna i zadovoljna kao i što uvek i jesi. Zaista ti sve to želim najiskrenije od srca. Srećna ti nova godina! :*