Mar 6, 2013

MINUT DO DVANAEST






Odavno mi je jasno u kakvom (ne)uredjenju od drzave zivim. Ali u poslednjih vreme sve je dostiglo vrhunac neizdrzivosti. Mozda se neki nece sloziti sa mnom, ali svako ima pravo da razmislja drugacije. Ovo je moj stav, moje misljenje.
Davno, ja sam sa ushicenjem palila prskalice i drzala ih u rukama onako svecano, jer su se obicno palile sa Novu godinu. Danas se pale baklje kojima se jure ljudi koji nam se ne svidjaju i da zlo bude vece, povredjujemo i to trajno, eto tako, tu neku osobu. Jedina baklja za koju ja znam je Olimpijska. Ah, verovatno nisam dovoljno transparentna. Ogranicena mozda? Nisam "moderna"? Ko zna...
Navijala sam i ja za svoj omiljeni klub - Partizan. Ali nisam (blago receno za danasnje vreme) mrzela zvezdase i ostale. Sta danasnja deca gledaju i kakvu pouku ce izvuci iz svega? Da mogu da rade sta hoce, mozda malo budu u zatvoru, a to i nije lose zbog (Boze me sacuvaj) reputacije, budu amnestirani od strane predsednika i nastave sa svojim vandalizmom. Mozda cak i ubistvom da se "okite"?!? Srbijo, probudi se! Dokle vise da se glorifikuje sve lose, ruzno, vandalno i kriminalno, DOKLE? Na cemu stasavaju nove generacije dece - na cinjenicama da mogu da se ponasaju kako god ima se prohte, da mogu svakog povrediti samo ako im se ne dopadne neciji izgled, ne daj Boze i seksualna opredeljenost??? Zar je to buducnost nase zemlje?
Vreme je za kolektivno budjenje pravnog sistema pre svega, tj. drzave a potom i svakog pojedinca - da se ponovo uspostavi sistem vrednosti...dok ne bude kasno za sve nas.

No comments: