Feb 17, 2012

MI



Dugo postojimo ti i ja. Dugo nismo znali jedno za drugo. A onda su se jednog dana nase duse srele. Prepoznale su se. I pocele su se upoznavati. I to vec traje neko vreme, ali jos uvek ne dovoljno da bi prepustile nama, nasim telima, da se dodirnu. Bice to svakako caroban trenutak, taj fizicki dodir, ta razmena energije i na taj nacin, ali do tada nase duse ce i dalje da nas pripremaju za taj dan. Moraju sve zvezde biti na pravom mestu, moramo oboje biti i mentalno i fizicki spremni za taj veliki vizuelni susret.

Nemoj taj susret da shvatis kao slucajan, a ni kao obican, bilo koji do sada. Imaj na umu da je to smisljeni susret, susret koji se ugovara, susret koji je davno ugovoren, kada nismo to ni slutili, kada nismo ni znali da postoji ono drugo. Budi uveren da ni ja ne znam kada je taj dan, samo osecam da je sve blizi. I ma koliko zeleli ili ne, da do istog dodje, mi se tu zapravo nista i ne pitamo. Znam, i ti slutis i verujes da je tako sudjeno. A onog trenutka kada se budemo i fizicki spoznali, tada ce nase duse da se povuku, predace nama stafetu. Jer one su zavrsile svoj zadatak, koji posle preuzimamo ti i ja. Sve ce posle biti na nama. Svaki uspon i svaki pad. Sva odgovornost ce biti prepisana nama, ostavljena u amanet od strane njih, nasih dusa koje su nas "upoznale". Jer da nije bilo njih, ne bi bilo ni nas. A kad verujes. . .
"There can be miracles
When you believe...
Says Love is very near."



No comments: