Feb 29, 2012

29.februar

Koja je po redu, vasa, ova 2012. prestupna godina? Koliko ste do sada pridavali znacaj tom poslednjem danu u mesecu februaru, svake cetvrte godine? Da li vam znaci nesto, osim ako imate nekog ko tada slavi rodjendan? Meni je danas bio lep dan. Tako sam htela i tako je bilo. Sirila sam pozitivnu energiju oko sebe, dala sam svoj doprinos univerzumu. Od mene, ako moze da se kaze, ne previse, ali svakako dovoljno. Mozda sam bila sebicna jer to nisam radila da bi svima bilo lepse, zabavnije i bolje. Radila sam to da bih se ja bolje osecala tako sto sam dragim ljudima rekla da ih volim, na meni svojstven nacin. Da li sam ih i iskoristila, ako se gleda iz nekog drugog ugla, izrazavajuci tu neku svoju emociju? Jer, koristeci njih ja sam i sebi ovaj dan ucinila posebnijim. Mozda sam se malo vise zanela u ovom 29.februaru? Mozda, zato sto ga nece biti u naredne 4 godine. Mozda sam svoje emocije danas usmerila sa nekim posebnim uzitkom. Mozda... Ali svakako, to nista ne menja stvar. Oni koje sam danas "iskoristila" znaju koliko ih volim...al' eto danas drugacije nego juce i nego sutra.

No comments: