Mar 3, 2012

Kad duša plače


Seta...tuga...suze... Tako se osećam dok slušam ovaj melodičan i harmoničan instrumental.
Ni sama nisam svesna zašto se sve to pokrenulo u meni. Razlozi sigurno postoje, ali su duboko u meni. Čak nisam ni surfovala po YT, već sam kod moje drage Lily to pronašla na zidu njenog profila. Imamo sličan muzički ukus i volim da poslusam sve te melodije koje je "zakačila". Ali, ova me je dotakla snažno...odvukla me do dna. Već na prvo slušanje...koje je tražilo i drugo. I onda je krenula bujica emocija.  Dok se oči nisu zamaglile suzama, osetila sam u duši pustoš, prazninu...kao da sam otupela (a nisam) ili da mi je neko "isprao" mozak, no ostali su neki "patrljci" koji signaliziraju da je razloga puno ali sam ja "resetovana" i ne sećam se više ni jednog. Zatim je usledilo i treće slušanje, ne bih li dokučila sta je to sto me je odvuklo u svet tuge. Koje su to note u meni isprovocirale nešto zbog čega duša plače, pa suzama puni oči? 
I svako ponovljeno slušanje je tužnije od prethodnog, jer se note kao krpelji, zarivaju još dublje u srce i plove venama.

No comments: